Ontvang maandelijks onze nieuwe blogartikelen in je mailbox

Systony slaat handen ineen met PSOhub

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders op 2-9-20 14:00

HubSpot is een gecertificeerd Nederlands partner van PSOhub

Vanaf 1 september biedt PSOhub de ontbrekende schakel voor HubSpot-gebruikers in de vorm van een tool die verdergaat waar HubSpot eindigt. Met PSOhub breid je je huidige HubSpot-platform uit met innovatieve functies op gebied van projectmanagement, contractmanagement, tijdregistratie en facturatie.

Goed nieuws voor organisaties die werken op projectbasis en deze waardevolle functies missen in hun huidige HubSpot-omgeving! 

PSOhub heeft het vertrouwen in Systony om de tool te implementeren als Nederlandse PSOhub-partner. Iets waar wij met veel enthousiasme naar uitkijken!

Voor wie is PSOhub geschikt?

PSOhub is uitermate geschikt voor servicebedrijven en organisaties die werken op projectbasis. Hoewel PSOhub bruikbaar is voor veel soorten organisaties in verschillende sectoren, richt PSOhub zich voornamelijk op:

  • Marketingbureaus
  • Software- hightech- en IT-bedrijven;
  • Accountants en financiële dienstverleners;
  • Consultancy bureaus;
  • Architecten en engineers.

Waarom kiezen voor PSOhub?

Met PSOhub heb je alle benodigde functies binnen handbereik dankzij de naadloze integratie met HubSpot. De PSOhub-tool geeft je de mogelijkheid om verder te gaan waar HubSpot stopt en laat je nog efficiënter werken dan voorheen.

Als officiële PSOhub-partner laten we je graag vrijblijvend de software zien aan de hand van een demo.

Vraag een vrijblijvende productdemonstratie aan

Al overtuigd dat PSOhub de oplossing is die jij nodig hebt? We helpen je graag op weg met een gratis of betaald account! Maak een afspraak in mijn agenda en ik zorg ervoor dat je snel aan de slag kan met PSOhub.

Meer weten over de laatste ontwikkelingen van PSOhub? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, dan houden we je maandelijks op de hoogte!

Martijn Rijnders
Geschreven door Martijn Rijnders
Martijn heeft als missie om organisaties te laten zien hoe zij hun bedrijfsresultaat aanzienlijk kunnen verbeteren aan de hand van slimmere marketing en effectief ingericht relatiebeheer. Als oprichter van Systony heeft hij brede kennis van zowel CRM- als marketingautomatisering-software en adviseert hij organisaties hoe deze software het beste geïmplementeerd kan worden.
Wanneer Martijn niet aan het werk is springt hij graag op zijn racefiets of zit hij ergens culinair te genieten.

Gerelateerde artikelen

HubSpot Marketing Hub – Hoe zit het met marketing contacten?

Ben je een HubSpot Marketing Hub-gebruiker? Maak kennis met marketing contacten. Waar je voorheen met de HubSpot Marketing Hub...

Maarten de Wit
Door Maarten de Wit - 29 maart, 2021
Gepersonaliseerde content met Account Based Marketing

Wat is jouw eerste gedachte bij gepersonaliseerde content? Vaak denken marketeers gelijk aan technologische snufjes zoals...

Ellen Prins
Door Ellen Prins - 16 maart, 2021
Verbeter je verkoopproces met CRM-data

Een groot voordeel van een CRM-systeem? De eenvoudige toegang tot centraal gelegen klantgegevens. Doordat deze informatie...

Maarten de Wit
Door Maarten de Wit - 18 februari, 2021