Release Maximizer CRM 2019

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders op 23-10-18

maximizer

Als partner van Maximizer delen wij in dit artikel de nieuwe en verbeterende functies van Maximizer CRM 2019. Deze versie speelt in op de toenemende behoefte naar voorspelbare omzetgroei door sales-, marketing- en servicetaken te optimaliseren en legt nog meer dan voorheen de focus op gebruiksvriendelijkheid.

Maximizer helpt jou om mee te groeien in een wereld waar de relatie met de klant en de ervaring van die klant met jouw merk belangrijker zijn dan ooit. In dit blog vertel ik hoe Maximizer met haar laatste release zorgt voor meer verbinding met klanten, prospects en partners en zo relatiebeheer optimaliseert.

Hieronder een opsomming van nieuwe en verbeterde functionaliteit:

Verbeterd Leadmanagement 

Verbeter de resultaten van je verkoopteam met Maximizer’s nieuwe lead management module en sluit sneller nieuwe deals. Deze nieuwe module beschikt over alle functies en visuele tools die een verkoper nodig heeft. Een kleine greep uit het vernieuwde leadmanagement:

  • Nieuwe, verbeterde interface leadmodule;
  • Beter in te regelen toegang tot de leads;
  • Voeg leads handmatig toe of via een handige importtool;
  • Zoekfunctie voor leads en meer gedetailleerde inzage.
     
Maximizer mobile 

Gebruikers hebben altijd en overal toegang tot Maximizer CRM 2019 door middel van een downloadbare mobiele app. Voorheen was het mogelijk om Maximizer te bereiken via de browser, maar om de productiviteit en efficiëntie te verhogen heeft Maximizer een mobiele applicatie ontwikkeld. Deze nieuwe app maakt Maximizer CRM 2019 gebruiksvriendelijker en productiever voor gebruikers die veel onderweg zijn.  

Productiviteit

De nieuwe release van Maximizer laat alle afdelingen binnen een organisatie effectiever en efficiënter werken. Zo is de zoekfunctie verbeterd en wordt alle relevante data weergegeven in een aanpasbaar werkblad. Daarnaast helpen de volgende verbeteringen mee aan de productiviteit:

  • Verbeterde zoekfunctie om contacten en notities terug te vinden;
  • Creëer notificatiesjablonen voor taken;
  • Wijzigen van verkoopkansen in grote hoeveelheden;
  • Notificaties kunnen nu via e-mail worden verzonden;
  • Integratie met HubSpot, Marketo, MYOB en Twilio.
Overige aanpassingen:
  • Beschikking over notificatiewidgets, activiteitenwidgets, documententenwidgets ;
  • Om de interface overzichtelijker te maken, is deze opgeschoond en zijn verschillende iconen verwijderd;
  • Overzichtelijke kalender voor meer inzicht in beschikbaarheid van personeel.

Een overzicht van de huidige updates uitgewerkt door Maximizer kun je hier vinden. Als partner van Maximizer CRM kunnen wij al jouw vragen beantwoorden. Neem contact met ons op voor meer informatie of vraag een trial aan om zelf Maximizer CRM 2019 te ervaren.

Vraag een Maximzer CRM trial aan

 

Martijn Rijnders
Geschreven door Martijn Rijnders
Martijn heeft als missie om organisaties te laten zien hoe zij hun bedrijfsresultaat aanzienlijk kunnen verbeteren aan de hand van slimmere marketing en effectief ingericht relatiebeheer. Als oprichter van Systony heeft hij brede kennis van zowel CRM- als marketingautomatisering-software en adviseert hij organisaties hoe deze software het beste geïmplementeerd kan worden.
Wanneer Martijn niet aan het werk is springt hij graag op zijn racefiets of zit hij ergens culinair te genieten.

Gerelateerde artikelen

De fases van een IT-project en waar het mis kan gaan

Het implementeren van nieuwe software is iets dat de nodige tijd en geld kost. Uiteraard wil je het IT-project laten slagen....

Gertjan van Vugt
Door Gertjan van Vugt - 15 oktober, 2018