Ontvang maandelijks onze nieuwe blogartikelen in je mailbox

PSOhub voor HubSpot: Wat is het en voor wie is het geschikt?

Ellen Prins
Door Ellen Prins op 28-8-20 14:26

Wat is PSOhub ? Voor wie is PSOhub geschikt?

Projectmanagement, contractmanagement, tijdregistratie en facturatie. Waardevolle functies die tot nu toe niet beschikbaar waren binnen het HubSpot-platform. PSOhub biedt de ontbrekende schakel voor HubSpot-gebruikers en lanceert een tool waarmee je verder kijkt ná het verkoopproces.

In dit artikel vertellen we je over het ontstaan van PSOhub, vertellen we je wat PSA-software is en voor wie PSOhub een waardevolle aanvulling is. Als geautoriseerd PSOhub-partner helpen we je graag met de implementatie, of laten je vrijblijvend de software zien.

De vraag naar efficiëntie van de oprichters van PSOhub

De eigenaren van PSOhub werken al geruime tijd met de HubSpot Sales Hub en de HubSpot Marketing Hub. De vraag naar projectmanagement, urenregistratie, contracten en facturatie binnen hetzelfde platform was echter groot. Door het gebruik van verschillende softwaresystemen was de gewenste efficiëntie namelijk ver te zoeken.

Het overzetten van data was tijdrovend en integraties voldeden niet aan de eisen. Om toch efficiënt te blijven werken hebben zij zelf een oplossing ontwikkeld: PSOhub.

PSOhub is een PSA-software. Maar wat is dat?

PSA staat voor Professional Service Automation: het automatiseren van de professionele dienstverlening. PSA-software is simpel gezegd een platform waar alle processen op gebied van tijdregistratie, projecten, resources en facturen samenkomen.

Het grote voordeel is dat het beheer van al deze processen beschikbaar is binnen één applicatie. Daarnaast verlaagt PSA-software kosten en verhoogt de omzet, met name voor servicebedrijven en organisaties die werken op projectbasis.

PSOhub is een PSA-software dat volledig opgaat in HubSpot. Het is dus niet zomaar een PSA-software, maar een tool die perfect aansluit bij de verschillende hubs die HubSpot aanbiedt!

PSOhub als waardevolle toevoeging in verschillende sectoren

HubSpot is een krachtig alles-in-één-platform wanneer je je bezighoudt met marketing en sales tot de deal gesloten is. De functies zijn uitgebreid en kan jou als ondernemer veel winst en succes opleveren.

Met PSOhub krijg je meer grip op het proces dat komt na het sluiten van een deal, indien dit relevant is voor jouw organisatie.

PSOhub is waardevol voor verschillende organisaties in verschillende sectoren. Voor wie is PSOhub precies gemaakt?

  • Marketingbureaus;
  • Software- hightech- en IT-bedrijven;
  • Accountants en financiële dienstverleners;
  • Consultancy bureaus;
  • Architecten en engineers.

Met PSOhub worden alle benodigde gegevens vanuit HubSpot doorgesluisd naar de tool. Hierin beheer je alle projecten en bijhorende taken op een overzichtelijke manier. Uiteraard wordt alles wat je doet binnen PSOhub direct geüpdatet binnen de HubSpot-omgeving voor een optimale werkervaring.

PSOhub biedt de optimale integratie voor

Efficiënter werken met PSOhub? We laten je de software vrijblijvend zien.

Bespaar tijd en combineer de functionaliteiten van HubSpot met PSOhub. PSOhub is een volledig nieuwe software dat vanaf 1 september beschikbaar is. Wil je een kijkje nemen hoe PSOhub werkt en ingezet kan worden voor jouw organisatie? Boek tijd in onze agenda en we laten het je als officiële Nederlandse PSOhub-partner graag aan je zien!

 

Vraag een vrijblijvende productdemonstratie aan

 

Meer weten over de laatste ontwikkelingen van PSOhub? De komende tijd komt er meer content online over deze innovatieve HubSpot-integratie. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, dan houden we je maandelijks op de hoogte!

 

Ellen Prins
Geschreven door Ellen Prins
Ellen is marketing consultant bij Systony. Zij zet zich zowel in voor Systony's eigen marketing als voor het realiseren van online content voor een aantal van onze klanten. Ze is behoorlijk vlot in de pen en met een afgeronde studie International Business & Languages schrijft Ellen een behoorlijk woordje buiten de deur.

Gerelateerde artikelen

Alles wat je moet weten over de nieuwe Custom Objects in HubSpot

Zoals je waarschijnlijk weet zijn er tijdens Inbound 2020 afgelopen september redelijk wat nieuwe features uitgerold voor...

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders - 22 oktober, 2020
Account Based Marketing: zo meet je het succes

Het meten en verantwoorden van resultaten is voor ons als marketeers enorm belangrijk. Op deze manier bewijzen we het succes...

Ellen Prins
Door Ellen Prins - 12 oktober, 2020
[VIDEO] Het beste CRM voor Business-to-Business (B2B)

Richt jij je voornamelijk op Business-to-Business? Maak je werkzaamheden een stuk makkelijker met het juiste CRM-systeem. Het...

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders - 7 oktober, 2020