Ontvang maandelijks onze nieuwe blogartikelen in je mailbox

Systony helpt Visser & Visser met marketingautomatisering

Bram van Oort
Door Bram van Oort op 27-11-15

visser-visser.jpg
Visser & Visser is een belasting- en accountancy kantoor met tien vestigingen in Nederland en één in Dubai. Om hun contentstrategie door te ontwikkelen is Visser & Visser de samenwerking aangegaan met Systony.

Voor Visser & Visser realiseerden wij een inboundstrategie waarmee zij door middel van marketingautomatisering meer hoge kwaliteit leads kunnen genereren. Dit doen wij door marketingautomatisering-software HubSpot te implementeren. Daarnaast helpen wij Visser & Visser door te adviseren en ondersteunen bij het creëren van effectieve content, het verbeteren van de online vindbaarheid en het inzichtelijk maken van het gedrag van de (potentiële) klant.

We zijn verheugd dat we Visser & Visser als klant hebben en we gaan dit samen tot een succes maken.

Bram van Oort
Geschreven door Bram van Oort
Bram is een bevlogen inbound marketing consultant en een online duizendpoot. Digitale marketing is waar hij in uitblinkt, gespecialiseerd in online vindbaarheid en conversieoptimalisatie. Voor online advies of technische vragen rondom marketingsoftware kun je altijd bij Bram terecht.
Bram kun je als filmkenner tegenkomen in diverse filmhuizen. Ook reist Bram graag het avontuur achterna om nieuwe mensen en culturen te leren kennen.

Gerelateerde artikelen

Welkom HubSpot CRM & Teamleader

Als CRM-adviespartij willen wij organisaties zo gericht mogelijk kunnen adviseren. Daarom biedt Systony meerdere...

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders - 15 oktober, 2018
HubSpot update: Verstuur e-mails op basis van tijdzones

Het versturen van e-mails op een tijdstip dat relevant is voor je marketing prospects verbetert open rates, click rates en de...

Fatma Okay
Door Fatma Okay - 2 september, 2016
Systony is HubSpot Silver Partner

Systony is sinds begin februari Certified Silver Partner van Hubspot en hier zijn we ontzettend blij mee!

HubSpot heeft het...

Erik Drost
Door Erik Drost - 22 februari, 2016