Ontvang maandelijks onze nieuwe blogartikelen in je mailbox

Ontdek het 'Relatiebeheer van de Toekomst'

Bram van Oort
Door Bram van Oort op 24-10-14

relatiebeheer-toekomst.jpg

Sinds kort heeft Systony haar dienstenpakket uitgebreid. Naast CRM-advies en -implementatie richten we ons nu ook op Inbound Marketing en Marketingautomatisering. Hierbij zijn wij partner geworden van alles-in-1-marketingplatform HubSpot. Ook helpen wij organisaties bij het realiseren van websites die klaar zijn voor de toekomst.

Belangrijkste reden voor het uitbreiden van ons aanbod is het feit dat CRM en Inbound Marketing elkaar fantastisch aanvullen. Door beide systemen te koppelen smeed je marketing-, verkoop en relatiebeheer tot één krachtig proces. En dat zorgt weer voor betere leads, effectiever ingerichte processen & kostenbesparing, hogere retentie, relevantere data en slimmere verkoop. Ofwel, resultaat (het bewijst keer op keer een positieve ROI te realiseren)!

Wij noemen de combinatie het 'Relatiebeheer van de Toekomst'. Samengevat zorgt het voor:

  • Optimale online vindbaarheid;
  • Kennisleiderschap door het delen van waarde;
  • Meer verkeer en betere leads;
  • Krachtig leadmanagement;
  • Succesvolle verkoop;
  • Hoge klanttevredenheid en royalere klanten;
  • Kostenbesparing door effectiever ingerichte processen;
  • Samenwerking tussen marketing, verkoop en relatiebeheer;
  • Meer relevante data voor verbetering van alle verkoopprocessen en marketingcampagnes;
  • Meer omzet, lagere kosten.

Wij hebben de combinatie nu circa een jaar zelf in gebruik en de resultaten zijn geweldig. Uiteraard kunnen beide systemen ook los van elkaar opereren. CRM–software converteert prospects naar klanten en onderhoudt bestaande relatie. Marketingautomatisering doet het voorbereidende werk, van  optimale online vindbaarheid, contentmarketing, creëren van kennisleiderschap tot aan succesvol leadmanagement en conversieoptimalisatie.

Wij hopen ook jou te overtuigen van dit huwelijk tijdens een korte en vrijblijvende demo op kantoor of op afstand via een livestream.

Waarom Inbound? 

Koopgedrag verandert en daarmee ook de aanpak voor effectieve marketing. De doelgroep informeert zichzelf online, dus moet je zorgen dat je online vindbaar bent met waardevolle informatie. Als je een potentiële koper hebt bereikt wil je deze vasthouden en gedurende het gehele aankoopproces blijven informeren met de op dat moment meest relevante, waardevolle informatie. Zo houd je contact met je doelgroep en voeg je waarde toe in plaats van te storen.

Inbound Marketing zorgt voor betere online vindbaarheid, meer webverkeer, betere leads en hogere conversie. Alles met 1 doel: meer online omzet en loyalere klanten.

Lees hier alles over Inbound Marketing en HubSpot!

Systony staat voor je klaar!

Misschien is het goed om even samen te vatten waar je ons vanaf nu voor kunt inzetten.

Customer Relationship Management 

  • CRM advies breed;
  • Advies en implementatie Maximizer CRM (elite-partner);
  • Advies, bouw en implementatie maatwerk CRM-oplossingen;
  • Training CRM.

Marketingautomatisering

  • Online/Inbound marketing advies
  • Advies en implementatie Inbound marketingstrategie
  • Implementatie en Configuratie HubSpot marketingautomatisering-software (certified partner)
  • Training Inbound marketing & HubSpot
  • Inbound activiteiten zoals bloggen, creëren van premium content, et cetera.

Maatwerk-software

  • CRM-oplossingen
  • Custom-made automatiseringssystemen
  • Database-ontwikkeling
  • ERP-oplossingen op maat
  • Wordpress websites

Vragen? Laat het ons weten!

Bram van Oort
Geschreven door Bram van Oort
Bram is een bevlogen inbound marketing consultant en een online duizendpoot. Digitale marketing is waar hij in uitblinkt, gespecialiseerd in online vindbaarheid en conversieoptimalisatie. Voor online advies of technische vragen rondom marketingsoftware kun je altijd bij Bram terecht.
Bram kun je als filmkenner tegenkomen in diverse filmhuizen. Ook reist Bram graag het avontuur achterna om nieuwe mensen en culturen te leren kennen.

Gerelateerde artikelen

Welkom HubSpot CRM & Teamleader

Als CRM-adviespartij willen wij organisaties zo gericht mogelijk kunnen adviseren. Daarom biedt Systony meerdere...

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders - 15 oktober, 2018
HubSpot update: Verstuur e-mails op basis van tijdzones

Het versturen van e-mails op een tijdstip dat relevant is voor je marketing prospects verbetert open rates, click rates en de...

Fatma Okay
Door Fatma Okay - 2 september, 2016
Systony is HubSpot Silver Partner

Systony is sinds begin februari Certified Silver Partner van Hubspot en hier zijn we ontzettend blij mee!

HubSpot heeft het...

Erik Drost
Door Erik Drost - 22 februari, 2016