De CRM-checklist is vernieuwd en is hiermee mooier, vollediger, accurater en meer adviserend van aard geworden! De checklist helpt organisaties om hun CRM-behoeften te herkennen, bepalen en deze te vertalen naar een handig overzicht van functionele eisen en wensen. En dat overzicht komt het gehele CRM-keuzeproces van pas!
De vernieuwde checklist heeft onder andere:
- Een nieuwe opmaak
- Bij veel gestelde CRM-functies meer opties tot antwoorden: 1) must-have - 2) nice-to-have - 3) niet gewenst
- Toegevoegd: Samenstelling projectgroep
- Toegevoegd: Verwachtingen ten aanzien van het project
- Toegevoegd: Inbound Marketing/Marketingautomatisering
- Toegevoegd: Vervolgstappen voor extra oriëntatie
De CRM-checklist is onmisbaar in de oriëntatie op een geschikt CRM-systeem. Heb je al een CRM, dan is de checklist een goed middel om te achterhalen of je CRM naar behoren presteert of aan verbetering/vervanging toe is.
Benieuwd?