Ontvang maandelijks onze nieuwe blogartikelen in je mailbox

Maximizer CRM 2017 is live!

Maarten de Wit
Door Maarten de Wit op 13-12-16 15:54

Maximizer CRM 2017 is gelanceerd

Eindelijk is het dan zo ver, Maximizer CRM 2017 is gelanceerd. De functionaliteiten in de nieuwe versie zijn verfijnd en uitgebreid met vele krachtige features.

In dit artikel schets ik waarom Maximizer CRM 2017 een systeem is dat iedere organisatie zou moeten overwegen.

Maximizer CRM 2017 is future-proof. Het verbeterde CRM-platform kent tal van nieuwe functionaliteiten die ervoor zullen zorgen dat jouw marketing, verkoop en klantbeheer volledig klaar zijn voor de toekomst. Ook is het CRM-platform qua design in een nieuw jasje gestoken.

What’s new?

  • nieuwe tools om de productiviteit te verhogen;
  • meerdere mogelijkheden om je klanten gerichter te benaderen door middel van klantsegmentatie;
  • de uitbreiding van het API-infrastructuur om integratie met andere bedrijfssoftware breder te ondersteunen;
  • een nieuwe, gebruikersvriendelijke interface.

Vraag een Maximizer CRM trial aan

Hieronder lees je de vernieuwingen die helpen de gebruikerservaring te verbeteren, de productiviteit te verhogen en de verbinding met andere systemen te vergemakkelijken:

1. Maximizer CRM 2017 voor hogere productiviteit

Het werken in een CRM-systeem moet efficiënt zijn voor iedere gebruiker. Daarom heeft Maximizer CRM met de 2017 versie meerdere tools ontwikkeld om de productiviteit te verhogen.

  • Bedrijfsprocessen afstemmen per klantsegment

Met deze functionaliteit kun je jouw bedrijfsprocessen en verkoopkansen afstemmen op het gedrag van ieder klantsegment. Hierdoor kun je proactiever en gerichter service verlenen en ondersteuning bieden aan de klant.

  • Automatische tijdsduur berekening

De nieuwe Duration Field functie berekent automatisch de verstreken tijd vanaf een startdatum. Stel eenvoudig een startdatum in om de verstreken tijd bij te houden sinds het laatste contactmoment of mijlpaal. Dit kan de periode tot contractverlenging zijn, jubilea of contactmomenten. De data wordt weergegeven in overzichtelijke dashboard en kan indien gewenst eenvoudig worden opgezocht.

Maximizer CRM 2017 Duration Field

  • Aangepaste templates voor afspraken en herinneringen

Met eenvoudig te creëren eemailtemplates bereik je al je doelgroepen gericht. Door dit te vergemakkelijken kan je in de nieuwe versie van Maximizer CRM e-mailtemplates selecteren, waardoor je je doelgroep op een gepersonaliseerde manier bereikt.

Maximizer CRM 2017 afspraken en herinneringen

  • Vereenvoudigde reporting indeling

Kies een kolom indeling voor het genereren en exporteren van een rapportage met die dataset die je op dat moment nodig hebt. Met één klik wordt de voor jou relevante informatie inzichtelijk, welke vervolgens eenvoudig te exporteren is.

Maximizer CRM 2017 vereenvoudigde reporting indeling

2. Maximizer CRM 2017 voor hoog gebruikersgemak

Gebruikersacceptatie is essentieel voor succesvol gebruik van CRM. Dit kan gerealiseerd worden door een gebruiksvriendelijk systeem en goede begeleiding. Om het gebruikersgemak te verhogen heeft Maximizer CRM 2017 het gebruik van het systeem verder vereenvoudigd.

  • Moderne en overzichtelijke interface

De interface van Maximizer CRM is veranderd. Het bevat frisse nieuwe kleuren en is overzichtelijker. Dit zorgt voor een snellere gebruikersacceptatie en verhoogt het gebruiksgemak.

Maximizer CRM 2017 vernieuwde interface

  • Kalender

De kalender-functie is verbeterd. Hierdoor zie je in één oogopslag de beschikbaarheid van medewerkers en middelen, wie de afspraak heeft gemaakt en alle benodigde afspraakdetails.

Maximizer CRM 2017 Kalender

  • Module identificatie

In Maximizer CRM heb je verschillende modules waarin je kunt werken, zoals de modules verkoopkansen en adressenboek. De nieuwe versie van Maximizer CRM geeft duidelijker weer in welke CRM-module je werkt, zodat je altijd weet waar je je als gebruiker bevindt.

  • Floating notificatie panel

In het vernieuwde systeem ontvang je geen opdringerige meldingen van je taken, afspraken en andere zaken. Door middel van een floating notificatie paneel krijg je inzichten in je openstaande herinneringen. Het paneel verdwijnt wanneer je muis er niet op staat waardoor je je notificaties kan zien wanneer jij het zelf wilt. Ook kan je het paneel vastpinnen zodat het niet verdwijnt.

Maximizer CRM 2017 notificatie paneel

3. Verbeterde API platform

Een application programming interface (API) is een verzameling programmeerinstructies waarmee data uitgewisseld kan worden tussen verschillende apps, website en systemen. Door middel van API’s kunnen de systemen met elkaar communiceren. Maximizer CRM 2017 heeft verbeteringen doorgevoerd in het API platform. Lees ze hieronder:

  • Het verbreden van de Enterprise Application Integration (EAI) lijst
Maximizer CRM 2017 biedt meer integraties aan met bestaande bedrijfssoftware. Hiermee verbreed Maximizer CRM de oplossing mogelijkheden in de Cloud.
  • Integratie met Outlook

De verbeterde integratie met MS Outlook maakt het mogelijk om meer te doen zonder te hoeven schakelen tussen verschillende systemen. Zo kun je eenvoudig nieuwe contactgegevens en e-mailcommunicatie opslaan. Ook kun je sneller een verkoopkans toevoegen en een follow-up taak aanmaken vanuit Outlook in Maximizer CRM.

Maximizer CRM 2017 Outlook integratie

Wil je de vernieuwde functionaliteiten van Maximizer CRM 2017 zelf ervaren? Vraag dan nu een softwaretrial aan!
Vraag een Maximzer CRM trial aan

Maarten de Wit
Geschreven door Maarten de Wit
Maarten is CRM-adviseur bij Systony. Hij staat altijd klaar om organisaties te helpen bij het vinden van een passende CRM-oplossing en ervoor te zorgen dat ieder CRM-project een succes wordt.

Gerelateerde artikelen

Moet je kiezen voor een betaald of gratis CRM-systeem? 🚀

Ben je opzoek naar (gratis) CRM-software? Zoals je misschien al hebt gemerkt zijn er vele soorten CRM-systemen op markt. De...

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders - 31 oktober, 2020
Wat onderscheidt Maximizer CRM van andere CRM-systemen?

Maximizer CRM is niet zomaar een CRM-software, het is een volwaardig platform met wereldwijd 400.000 gebruikers en meer dan 30...

Peter de Keijzer
Door Peter de Keijzer - 22 juli, 2020
[VIDEO] Het beste CRM-systeem voor MKB-bedrijven

Ondernemers kunnen met één tool teams productiever laten werken en tegelijkertijd goed overzicht houden op welke...

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders - 16 juni, 2020