Ontvang maandelijks onze nieuwe blogartikelen in je mailbox

Laat je bedrijf groeien met de HubSpot Growth Suite

Ellen Prins
Door Ellen Prins op 23-3-20 9:30

Hoe laat je je bedrijf groeien met de HubSpot Growth Suite? Ervaar de voordelen van de HubSpot Growth Suite.

Ieder bedrijf groeit pas écht verder met het gebruik van de juiste tools. Dit klinkt logisch, maar in de praktijk gaat het vaak toch anders. Na een periode van groei, komt er een moment waarop de huidige systemen niet meer voldoen. Er wordt omslachtig gewerkt met meerdere systemen of de gebruikte systemen voldoen niet meer, dit kan zowel qua groei als qua functionaliteiten zijn.

In dit artikel vertel ik je meer over hoe je jouw organisatie weer kan laten groeien met behulp van de HubSpot Growth Suite.

Wat heeft jouw organisatie nodig voor de verdere groei?

Neem de tijd om in kaart te brengen wat jouw organisatie nodig heeft. Praat hiervoor met medewerkers en maak een lijst van de eisen, wensen en behoeften. Vervolgens kan gekeken worden welke oplossing hierbij aansluit.

Indien mogelijk, werkt het beter en prettiger als de oplossing zich in één systeem bevindt. Zo wordt er niet met verschillende systemen gewerkt, hoeft er geen data uitgewisseld te worden en hoeven medewerkers niet te leren om met verschillende systemen te werken. Het gebruik van één totaalsysteem komt niet alleen gemak ten goede, maar ook efficiëntie en gebruikersacceptatie binnen de organisatie. Deze factoren hebben uiteindelijk invloed op een hogere ROI.

Een andere belangrijke factor is groei. Het nieuwe systeem helpt bij de verdere ontwikkeling van jouw organisatie, maar moet ook mee kunnen groeien om de opgeloste problemen te voorkomen.

Maak kennis met de HubSpot Growth Suite

Download het productoverzicht

De nachtmerrie met achterhaalde en niet-meegroeiende software is verleden tijd met HubSpot. HubSpot is een innovatief platform dat de tools biedt om jouw organisatie volledig te ondersteunen.

HubSpot is opgedeeld in het gratis HubSpot CRM en de betaalde Marketing Hub, Service Hub en Sales Hub. Allen krachtige standalone tools, die naadloos samenwerken en samen een onoverwinnelijke combinatie vormen.

Met HubSpot heb je één efficiënt systeem, waarbij je de benodigde functies voor CRM, Marketing, Service en Sales binnen een paar klikken beschikbaar hebt.

Wanneer je de CRM en Hubs van HubSpot in wilt zetten voor jouw organisatie, dan is het handiger en voordeliger om te kiezen voor de HubSpot Growth Suite. Dit is het pakket waarbij je gebruik kan maken van CRM en alle Hubs. Tevens is dit tot 25% procent goedkoper dan het los aanschaffen van licenties.

Groeien met de HubSpot Growth Suite

HubSpot groeit op meerdere manieren mee met jouw organisatie. Het systeem kan het toenemende aantal data en users aan, maar ontwikkelt ook mee op gebied van innovatie. HubSpot werkt continu aan verbeteringen en nieuwe functies. Het systeem staat niet stil en gaat met de tijd mee. 

HubSpot Marketing Hub is de nummer één tool voor marketing automation, maar de andere tools staan ook hoog aangeschreven. De innovaties en flexibiliteit zorgen ervoor dat het CRM en de Hubs geschikt zijn voor ieder bedrijf, van kleine en middelgrote bedrijven tot grote multinationals.

De voordelen van HubSpot Growth Suite

Het grote voordeel van HubSpot Growth Suite is dat je direct beschikt over een efficiënt CRM-systeem en drie krachtige Hubs. Marketing, verkoop en service zijn gecombineerd op één krachtig platform, aangevuld met CRM-functionaliteiten. Op deze manier is het systeem geschikt voor iedereen binnen de organisatie. 

Een ander voordeel is uiteraard de prijs. Het aanschaffen van HubSpot Growth Suite is voordeliger dan het afnemen van losse licenties. Het scheelt niet slechts een paar euro, maar ruim 25 procent op de totaalprijs per maand.

De flexibiliteit van HubSpot Growth Suite

Niet iedere organisatie is hetzelfde, wat vraagt om specifieke systeemoplossingen. HubSpot biedt de mogelijkheid om flexibel te zijn met licenties, om zo de juiste functionaliteiten beschikbaar te maken voor medewerkers binnen jouw organisatie. Zo kan je het marketingteam de beschikking geven over HubSpot Marketing Hub, terwijl de klantenservice weer werkt met HubSpot Service Hub. Het secretariaat werkt bijvoorbeeld weer alleen met het gratis CRM.

Opschalen naar een andere licentie is ook heel eenvoudig. Zo blijft het systeem meegroeien met jouw organisatie en kan het de juiste ondersteuning blijven bieden. Je betaalt dus alleen voor functionaliteiten die je ook echt gebruikt. 

Alle licenties, opties en kosten van Hubspot vind je in het artikel: Wat kost HubSpot? 2020 

Benieuwd naar HubSpot Growth Suite?

De HubSpot Growth Suite biedt een alles-in-één oplossing voor CRM, marketing, verkoop en service. Benieuwd geworden naar alle mogelijkheden? Vraag een demo aan of laat je vrijblijvend informeren.

New call-to-action

Ellen Prins
Geschreven door Ellen Prins
Ellen is marketing consultant bij Systony. Zij zet zich zowel in voor Systony's eigen marketing als voor het realiseren van online content voor een aantal van onze klanten. Ze is behoorlijk vlot in de pen en met een afgeronde studie International Business & Languages schrijft Ellen een behoorlijk woordje buiten de deur.

Gerelateerde artikelen

Alles wat je moet weten over de nieuwe Custom Objects in HubSpot

Zoals je waarschijnlijk weet zijn er tijdens Inbound 2020 afgelopen september redelijk wat nieuwe features uitgerold voor...

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders - 22 oktober, 2020
Account Based Marketing: zo meet je het succes

Het meten en verantwoorden van resultaten is voor ons als marketeers enorm belangrijk. Op deze manier bewijzen we het succes...

Ellen Prins
Door Ellen Prins - 12 oktober, 2020
[VIDEO] Het beste CRM voor Business-to-Business (B2B)

Richt jij je voornamelijk op Business-to-Business? Maak je werkzaamheden een stuk makkelijker met het juiste CRM-systeem. Het...

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders - 7 oktober, 2020