Het Coronavirus vraagt ook bij Systony om creatieve oplossingen

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders op 18-03-20

Thuiswerken bij Systony met het Coronavirus.

Om de verdere verspreiding van het Coronavirus te beperken, heeft de Rijksoverheid een reeks maatregelen genomen. Scholen zijn een paar weken gesloten en werkenden wordt gevraagd om, waar mogelijk, thuis te werken.

Ook bij Systony wordt er zo veel mogelijk thuis gewerkt en zijn er maatregelen genomen om onze dienstverlening probleemloos voort te zetten. In dit blog vertel ik je er meer over.

Support blijft bereikbaar

Bij onze genomen maatregelen zijn de gezondheid van onze medewerkers en het voortzetten van onze dienstverlening belangrijk, waarbij de gezondheid natuurlijk voorop staat.

Om voor klanten bereikbaar te blijven, werkt een aantal medewerkers vanuit huis en een aantal medewerkers vanaf kantoor. Omdat er hierdoor op kantoor minimale bezetting is, houdt iedereen voldoende afstand van elkaar en is er minder kans op besmetting. Onze supportafdeling blijft bereikbaar via de gebruikelijke kanalen, wellicht spreek je –zonder dat je het merkt- wel een medewerker vanuit huis.  

Werken vanuit huis

Zoals genoemd werkt een aantal medewerkers vanuit huis, dit vraagt soms om creatieve oplossingen. Iedereen kan via een VPN-verbinding op afstand werken en gewoon bij alle bestanden en software. Er kan dus thuis probleemloos worden gewerkt, al is ongestoord werken soms wel een kleine uitdaging nu ook scholen gesloten zijn. Soms melden de kinderen zich voor een stuk fruit of snoepje, al is dat natuurlijk ook een charme van thuiswerken. 

Overleggen met collega’s en klanten worden verplaatst naar Microsoft Teams, waar het mogelijk is om te chatten, bestanden te delen, te bellen en videogesprekken te houden. Om prospects te benaderen zetten we de videofunctie van HubSpot Sales in. Zo blijven we toch ‘persoonlijk’ contact houden.

CRM en Marketing Automation overal toegankelijk

Anno 2020 is het niet moeilijk om thuis te werken, de benodigde tools zijn immers online of via een VPN-verbinding beschikbaar.Wel is het erg wennen voor de onderlinge samenwerking, nu er op grote schaal thuis wordt gewerkt. Daarom is het belangrijk om regelmatig elkaar nog telefonisch of via een videogesprek te spreken.

Omdat CRM-systemen en Marketing Automation overal online toegankelijk zijn, zijn het ideale tools om ook thuis goed te kunnen werken. Mocht je nog niet over zo’n handige tool beschikken, neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen je graag met tools die jouw organisatie optimaal ondersteunen, ook tijdens thuiswerken.

advies gesprek systony

Martijn Rijnders
Geschreven door Martijn Rijnders
Martijn heeft als missie om organisaties te laten zien hoe zij hun bedrijfsresultaat aanzienlijk kunnen verbeteren aan de hand van slimmere marketing en effectief ingericht relatiebeheer. Als oprichter van Systony heeft hij brede kennis van zowel CRM- als marketingautomatisering-software en adviseert hij organisaties hoe deze software het beste geïmplementeerd kan worden.
Wanneer Martijn niet aan het werk is springt hij graag op zijn racefiets of zit hij ergens culinair te genieten.

Gerelateerde artikelen

Gratis CRM-software of een betaald, uitgebreider pakket?

Als je een CRM-oplossing zoekt voor jouw organisatie zul je ontdekken dat er vele soorten CRM-systemen op de markt zijn. Er...

Martijn Rijnders
Door Martijn Rijnders - 23 november, 2018